jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden

En liten update skulle kanske vara på sin plats.
I onsdag var det då dags för en bussresa till Gällstad med "Roberts Resor". Gratisbaugetten satt fint och jag kom hem med ett par solbrillor för 60 spänn. Värt, haha. I torsdags hade jag fet träningsvärk och den blev inte bättre av ett spinningpass där jag fick mjölksyra i benen vid första tramptaget. Det passet var smärta kan jag säga. Men som jag har lärt mig idag så är smärta bara svaghet som lämnar kroppen.

De senaste dagarna har jag drabbats av akut trötthet. Jag skyller på allergitabletterna, men Robban tycker att jag alltid skyller på piller så den ursäkten gick inte hem.. Nähe. Ikväll  är det iallafall  Minihandbollsnatta, så då måste jag vara pigg. Vet ni föresten att herr-finalen börjar 02:21? Oslagbart nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback