hejhejhej.

Eeeeeeeeeeeeeeeeheeeee.
Jag är så jävla trött. Jobbat 7-16 och sen träningsmatch i metropolen Uddevalla kvart i åtta. Go tid! Blev förlust också så känns ju sådär. Men det var roligt att spela match igen, kändes ju som om det var 100 år sen sist.

På tal om handboll....
I helgen är det träningsläger (helvetes-läger). Varför kommer det bli ett helvete? Jo, för vi ska inte bo på hotell, vi ska bo i VINDSKYDD i Skåne!! Hahahah. Hahahha. Hahaha. Alltså, det är inget fel på det egentligen men JAG är ett tvättäkta asfalts-barn och gillar inte att vara i naturen. Tältade en gång för flera år sedan med pappa och min lillebror. Gick väl sådär och det har gett men för resten av livet så att säga.

Jaja, kommer bli gött att vakna upp (om man nu kommer kunna sova?) med träningsvärk och spindlar och sniglar i ansiktet. Sa jag träningsvärk? Jo, fysläger var det visst..jahaja.

Nej nu lät jag kanske allt för negativ. Det kommer säkert bli roligt i slutändan och man kan skratta åt allt.


Kommentarer
Carro säger:

jag hoppas du skämtar med mig?

VINDSKYDD?

Inte ens i en sporthall?

Fysläger?



Jag slutar nu.

2010-08-12 | 08:19:12
Bloggadress: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback