If you want to be a hero just follow me.

Det har redan hunnit bli juli och jag hade tänkt berätta lite om vad som hänt sen senast jag skrev. Var ju sjuk hela förra veckan så blev ingen träning för min del. Åkte och hälsade på pappa i Varberg på torsdagen. Var på stranden på fredagen, och åkte sen hem för att äntligen träna! Efter träningen var det 18-fest för favorit Josefin. Hade ansträngt mig och slagit in ett fint packet (enligt mig då, sen får ju Josse dömma själv haha). Var kul att träffa massa gamla Kärrakompisar, var ett tag sen sist. Träffade  även en gammal klasskompis från Bräckeskolan som nu går i Josses klass. Lite hets från de gamla tidena kom fram också.. Men man kan inte vara stolt för allt man gjort i sitt liv ;)



Hem ganska tidigt för jag skulle ju jobba på lördagen. Sommarens hittills varmaste dag och jag fick vara inne på Coop och slava. Ändå helt okej, för tjänar ju mer med OBt. Direkt efter jobbet var det hem till Carrolajnen för mys med tjejerna en stund innan de skulle ut och då fick lilla Stina gå den otroligt lååånga vägen från Mystängen hem till mig. Haha.





Idag har jag och mamma varit på visning men det stället var inget att ha så det blir till att fortsätta leta efter nånstans att bo. Måste städa också, och ut och löpa en sväng.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback