the cranberries.

Nu har jag jobbat ett tag på Coop och tänker berätta lite om hur jag har det. Finns egentligen inte så mycket att berätta, arbetsdagarna är långa och det kan bli långtråkigt ibland (och slitsamt för fötter och rygg!). Men jag är för det mesta glad över att arbetet är ganska lätt och man får OB på helgerna!

Jag brukar hänga på frukosten, middagen, barnmaten och drickorna. Och så får man alltid plocka upp frysvarorna om man börjar tidigt. Det roligaste stället att vara på är barnmaten, då får man ju träffa alla gulliga bebisar hehe.
Det var sjukt svårt att hitta alla varor man plockar upp i början! Men nu börjar jag ju lära mig så smått..Vissa kunder är trevliga och fattar när man säger att man är ny medan vissa dryga människor suckar. Jaja, de kanske bara är stressade.



Ball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback