alors on danse.

Först en ursäkt på bristen av bilder. Och jag vet att det är tråkigt att höra ursäkter men det värsta jag vet är att läsa en blogg utan bilder. Det kommer, det kommer..

Och sen en till ursäkt om mina inte allt för genomtänkta inlägg. När jag sitter vid datan och ska skriva kommer jag aldrig på någonting, men när jag ska sova, sitter på bussen eller är ute och löper kommer det fram en massa tankar om all möjlig skit som jag vill dela med mig av. Kanske borde anteckna så jag kommer ihåg?

Så lite om min dag idag. Idag har jag jobbat min första dag denna sommaren. Tiden gick väldigt snabbt och det var ganska roligt. En tråkig sak var att jag glömde att ta på mig handskar i början så nu är mina nagelband trasiga och såriga. Aj. Imorgon är det jobb igen, sen är jag osäker på mina arbetstider.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback