Bloggsnackisar.

Jag har verkligen jättetråkigt så då tänkte jag passa på att berätta lite om mina tankar om vad som händer i bloggvärlden nu och vilka bloggerskor som gäller.

För det första måste jag säga att Kenza har skärpt till sig väldigt mycket när det gäller bloggandet. Innan har hon haft lite peridoder då hon uppdaterar dåligt och tråkigt men nu så! Titta på det klippet där hon visar vad hon har i sin väska, haha. Älskar hennes humor.

Sen tycker jag Kissie börjar bli värre och värre och snart orkar jag inte läsa den bloggen mer (även om man MÅSTE, för det är ju ändå Kissie). Orkar inte med hennes festinlägg och resor hit och dit som man ändå inte fattar någonting av. Så nej tack och hejdå Kissie!

Egoina blir bara snyggare och snyggare. Har följt den bloggen i evigheter och sen det tog slut med hennes pojkvän har hon blommat ut på riktigt. Bra inlägg också, kul med bloggare som har självdistans och kan driva lite med sig själva.

Söta Engla är gravid igen, och man vill ju bara att allt ska gå bra efter ett inlägg där hon öppnade upp sig.

Spiderchick har börjat tipsa om allt nödvändigt och onödigt och testar godis hit och dit vilket är väldigt bra då jag inte ska äta sånt. Då kan man lyssna på vad Spider tycker så stämmer det säkert!


Nörd? Nejdå

Kommentarer
sara säger:

hoppas du får en fin dag. :)

2010-05-11 | 14:16:06
Bloggadress: http://smuls.blogg.se/
Chili säger:

Vad kul med detta inlägg nu blev man lite uppdaterad på vad man ska läsa. Fin blogg dessutom.. =)

2010-05-11 | 14:18:10
Bloggadress: http://tasteofchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback