what if she does?

Idag var det bufferdag vilket oftast betyder LEDIGT men inte idag inte.. Kvart i åtta var jag på plats för att göra maxpulstest och fy faaan det vill jag helst inte göra igen. Jag dog totalt, vilket ju också är meningen. Spring tills du spyr är ju själva nyckelordet. Fast jag spydde inte som tur var. Sen har jag funderat på en sak hela dagen..Efter testet fick jag värk i hjärtat och när jag frågade om man kunde få träningsvärk i hjärtat skrattade alla men HALLÅ hjärtat är ju också en muskel? Och under ett maxpulstest så jobbar ju hjärtat grymt hårt så då antar jag att jag har fått träningsvärk nu. Punkt slut. Inga kommentarer!

Efter testet var det hem till Barret för att jobba med Projektarbetet. Måste säga att vi valt ett jätteroligt jobb. Att skriva en klassbok är dte bästa jag gjort och vi skrattar hela tiden när vi pratar om alla fina minnen vi har i klassen. Kommer sakna alla efter studenten, men det vill jag inte tänka på nu tack..



Nöjd bilförare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback