lovely.

Börjar bli tråkigt det här med bloggningen. Antingen ger jag det en sista chans eller så lägger jag av helt. Vi får se hur det blir.

Just nu befinner jag mig i Ulricehamn hos Robbans family. Han är ute på nåt ärende och jag pluggar..Jättetråkigt att man måste plugga på helgerna men det är inte mitt fel att cp-lärarna lägger inlämningar och prov på en MÅNDAG. Idioter. Nästa vecka är sista veckan innan lovet och som vanligt lägger alla allt samtidigt så man får slita röven av sig för att klara allt. Men snart är det lov och lovet ska bli GRYMT har jag bestämt. Börjar med en Halloween-fest på lördag, sen flytt från Kärra på måndag vilket är mindre kul men det finns inget att göra åt det.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback