never say never.

Då var snart denna helg slut och det suger. Men tiden går fort och snart är det HÖSTLOV vilket uppskattas otroligt mycket. I fredags var det match, förlorade med 2 bollar. Säger inget mer. Surt som satan. Direkt hem till Robert och på morgonen efter bar det av till Båstad med hans föräldrar för att fira hans morfar. Var en jättetrevlig dag/kväll, vet att du läser Helena så tack igen för att jag fick följa med! Fick dock åka halv nio ensam med tåget för att spela match med farmen i Trollhättan men det var lugnt för det blev segeeeer! Första för säsongen, fint som snuuuus.

toodels







Colan är inte min. Dricker inte sån skit, jag köra bara på äkta.

Och så vill jag och Robert (mest jag) bjuden på denna söta bilden. Hahah är han inte för söt med sina nya knäskydd som han måste ha jämt? Stackare, tur att dom inte syns under byxorna iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback