kvällsupdate.

Äntligen kan man koppla av lite! Har tagit en lång varmt dusch med skrubb, inpackning, rakning och allt vad det innebär. En skön ansiktsmask har fått åka på nu med. Sjukt skönt!

I skolan är det tufft just nu, eller kommer bli om inte annat. Kan ju inte säga att jag är van vid sånna här långa skoldagar med det kommer man väl vänja sig med förhoppningsvis. Ska ju absolut inte klaga egentligen, för jag vill ju gå i skolan haha. Att jobba var inte samma grej.

Handbollsmässigt kan man väl säga att det går ganska tungt just nu. Vi är inne i en jobbig period träningsmässigt och det känns i benen och huvudet. Nu när morgontränigarna dragit igång blir det ännu fler träningspass i veckan också. Fast jag längtar till egenplaneringen då jag ska lägga tid på det just jag vill utveckla. Vi har spelat några träningsmatcher också och det har väl gått sådär, haha. Men som jag har hört att man brukar säga så gör en dålig försäsong att premiären blir grym så det får vi väl hoppas på då.

Imorgon är det morgonträning och sen ett dubbelt fyspass med laget. Sen är det lagfeeeest vilket kommer jävligt lägligt. Nu ska vi fan ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback