on the radio.

Måndagar och tisdagar är veckans värsta dagar. Speciellt måndagar. Först intervaller ute, och sedan inneträning 19.30-21. Det är egentligen inte okej enligt mig, men det är bara att kämpa på. Det känns ju faktiskt alltid förjävla skönt efter och det är ju den känslan man eftersträvar hela tiden.

Men imon är det onsdag och det betyder träningsledigt! Eller, iaf från kvällsträningen. Imorgon har jag även bokat tid hos frisören så det blir en behövlig klippning och toning. Vill egentligen ha långt och blont hår men jag har insett att mitt hår helt enkelt inte har den kvaliten att klara av det så får klippa av en bit och tona det mörkare. Sist jag var brunett mådde mitt hår så jävla bra! Dock trivdes jag inte i så mörkt som jag hade, så ska inte göra det så mörkt imon.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback