TPL

Vi i Kärra har börjat med återhämtnings/proteinshake (vet inte riktigt vad det är) efter träningarna och det är ju kul. Smakade skit första gången men bättre nu andra gången. Längtar tills vi får chokladsmakerna i stället.
Iallafall tycker jag och Eddie att vi är JÄTTECOOLA när vi dricker detta. Känner oss lite biffiga för en gångs skull. Eller, Eddie är ju alltid biff men jag är bara jag.



Väldigt improviserad bild.. Eller? Haha

I vilket fall som helst har jag kommit överens med Carro om att hon ska gästblogga här. Bra va? Lite mer rutinerad tjej. Vi bestämde att jag skulle komma på ett ämne som hon kunde skriva om (och jag kanske på hennes blogg sen). Så får tänka ut nåt lurigt...


Kommentarer
Carroliten säger:

du SKA blogga på min;)

2010-09-09 | 21:05:59
Bloggadress: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback