20 april 2011

Idag har det varit ytteligare en sån dag då jag har fått mycket gjort! Jag har lämnat in mitt CV till ett ställe där jag hoppas kunna få extrajobb. Jag har lämnat in ett papper till banken, viktigt men tråkigt. Jag har också köpt min utspringsklänning! Trodde aldrig jag skulle hitta någon och har sprungit runt och letat i massa affärer men nu äntligen hängde den bara där! En riktig Stina-klänning är det. Sen har jag också köpt en sån där Freebra BH som jag tänker ha under balklänningen haha. Lite skum men ska ju vara skitbra!

Sen var jag så sugen på sushi så var tvungen att köpa med mig det hem. Blev en dagen på ett ställe som pappsen rekomenderade. Gotttt!


Kommentarer
Pappsen säger:

Kul att du tyckte det va gott med sushi från mitt favvo ställe :-)

2011-04-20 | 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback