easter.



Idag är det skärtorsdagen (emo:sarnas nationaldag höhöhöh) och då börjar väl påsken eller? Så då passar det änna bra med en sån där fin påskbild tyckte jag då. Idag så har Michael kommit hit till Gbg. Vet inte riktigt vad han och Robban har tänkt göra men jag tänker iaf tvinga med dom på minigolf sen om vädret är fint. Tänkte prova den där banan vid Skatås, Lisebergscampingen eller vad det är som ligger där. Imon ska jag till mamma för att få mitt OBLIGATORISKA påskägg och vara med henne lite. Sen på lördag ska jag till landet (Åsa, haha) och fira lite med pappa och dom. Åker nog tillbaka på söndag för har massa och göra här innan skolan börjar så.. stress, stress! Men vi får se. Ha det!

Kommentarer
Alice säger:

Glad påsk! Hoppas att allt är bra med dig? kram.

2011-04-21 | 13:54:21
Bloggadress: http://alicejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback