manic monday.

Idag har det varit en produktiv dag för min del. Började med styrketester på morgonen. Gick väl okej, hade inte försämrat mig men inte förbättrat mig heller jämfört med förra gången. Men det är sen i augusti man ska slå dessa! Sen åkte jag till Sportlife för ett lätt gympass och en stund på löpbandet. Vi hade studiedag idag så det var därför jag kunde åka iväg så. Sen efter det var jag och handlade lite, credd till mig där ja. Sen var jag tvungen att skriva engelskaredovisningen till imon så den är klar nu. Har skrivit halva medicinen som ska in på onsdag men..suck. Sen var det så fint väder så fick för mig att ut och springa och testa en runda. Blev ganska kort, ca 25 min men det var skönt att bara komma ut och röra på sig men nu vet jag att jag nog inte ska springa den rundan igen eftersom den var kort. Dock känner man att man inte är helt i form just nu..men det kommer snaaart! brukar alltid vara skillnad nu och sen i augusti såklart.

Snart ska jag ställa mig och laga mat med.. Det blir kyckling med nån curry-thai-krydda i kokosmjölk och så ska jag ha broccoli och blomkål till det. Får se om man typ kan mixa det så det blir mos. Eller det kanske är onödigt? Jaja, jag är ingen mästerkock!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback