autumn.

Det börjar ju kännas i luften att det inte är sommar längre. Tråkigt! Jag kan ju knappast påstå att jag har fått särskilt mycket sol i sommar men det är så det är. Har inte varit på nån utomlandsresa på 5 år nu tror jag. Nästa år ska jag fan iväg, så är det bara. Man måste få tänka på sig själv ibland med.

Iallafall, hösten brukar ju ses som en nystart. Detta året blir ju då lite speciellt för mig. För första gången har jag ingen skola att gå tillbaka till. Jag är arbetslös och det känns väl sådär. Men jag har ändå gjort en liten lista på saker som jag ska tänka på nu i höst.

I höst ska jag:
- Bli bättre på att fota med systemkameran
- Ha mer kvalitetstid med vänner och pojkvän
- Sluta vara rädd för framtiden och ta vara på nuet
- Bli mer spontan
- Ta körkort
- Sköta om min hy och mitt hår bättre
- FIXA ETT JOBB
- Köpa snyggare kläder, haha
- Träna mer på egen hand



En bild från en höst-fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback