fredagskväll.



Ful bild. Men det är meningen att den ska illustrera min sinnesstämning just nu.

Jag har jobbat 6 av de 7 senaste dagarna. Jag har börjat kl 6 flera av dessa dar, vilket jag tycker är alldeles för tidigt. Handbollsträningarna har startat och då vet ju alla insatta hur man känner sig i början. Lite trött sådär. Men nu till saken om varför jag är arg. Idag har jag jobbat 6-15, tränat fys 17-18.30. Kommer hem och vill bara dö i soffan. Tro fan inte att grannungarna har fjortisfest bredvid. ÅÅÅH. Ska jag gå och ringa på och vara arg granne och säga att det finns faktiskt folk som vill sova kl 10 en fredagskväll? Haha. Jag älskar min otur. FML.

Kommentarer
Pappa säger:

Arga blicken! ;-)

2011-08-08 | 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback