sammanfattning 2011.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massa saker. Vart ska jag börja? Men bland annat så har jag varit på bal, tagit studenten, jobbat som vikarie, jobbat på posten, tagit körkort, bytt lag för första gången (på riktigt)... Sen lite andra privata saker förstås som är mina hemlisar hihihih.

Har du några nyårslöften?
Nja alltså.. Jag kan aldrig hålla mina nyårslöften ändå så i år ska jag släppa på pressen och skita i allt vad löften heter. Man blir ju bara besviken när man inte håller dem och den besvikelsen vill jag inte känna.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, undrar vem som blir först?

Vilka länder besökte du?
Detta är ju väldigt tråkigt att skriva men .... Danmark.
Jag har inte varit på semester på flera år eftersom jag har jobbat på sommaren och sen tar ju handbollen upp resten av tiden... Hade tänkt åka till London med Robert över nyår men fick inte ledigt. Måste ju besöka den staden! Hade varit perfekt då ju. Men nästa år är iallafall en resa inplanerad. Ska till Köln och kolla på Final Four (handbollens Champions League-finaler).

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Studenten 1 juni är svårslaget!


Vad var din största framgång 2011?

Mina gymnasiebetyg är jag nöjd över. Sen vet jag inte.. Hur defineras framgång?

Största misstaget?

Åååå vilken svår fråga.. Jag är ju perfekt?
Nej men jag gör misstag hela tiden.. Men inga livsavgörande som tur är så jag har svårt att komma på ett stort misstag bara sådär.

Bästa köpet?

Det var en present men min DATOR är bäst. Kan inte leva utan den alltså. Mina svarta skor var också ett väldigt bra köp hehe. Och den guldglittriga tröjan. Och Style By Tyra-väskan.. Och gosse-filten..


Vad spenderade du mest pengar på?

Hår- och skönhetsprodukter. Märks det? Neeeee


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det var ett himla tjöt men STUDENTEN ja.
 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Shake it out, Welcome home son, Vädigt kär/Obeskrivligt ensam, Satan i gatan, Levels, Titanium... Finns hur många som helst.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Var nog det gladaste året efter en del inte så glada år eller hur man ska förklara.


Vad önskar du att du gjort mer?

Rest. Fast hade ju inte direkt möjligheten till det men.. jag är inte bitter.


Favoritprogram på TV?

Hinner ju aldrig kolla på teve typ så ändrar till favoritserie och då måste jag säga VÄNNER. Upptäckte den serien detta året. Eller ja, jag har ju sett några avsnitt då och då men nu håller jag på att gå igenom hela säsongen. Är på säsong 8 nu och jag kan bara säga att det är den BÄSTA serien som finns. Underbart att kolla på när man behöver skratta lite. Kan man vara kär i en tv-serie så är jag det.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag minns faktiskt inte? Betyder födelsedagarna inte mer för en nu förtiden? Det jag minna är iallafall att jag hade körlektion, ahha. Gick ju min intensivkurs på körskolan då.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
HAHA. Jaa, i skolan tappade jag ju det en del på slutet. Blev mycket deg och keps. Keps är en underbar "huvudbonad"  förresten. Gömmer alla dåliga hårdagar. Och nu har jag bara mina jobbkläder på mig som inte är allt för roliga så ja.. det var väl allt!


Den bästa nya personen du träffade?
Alla underbara ÖHK-damer! Levart ♥


Kommentarer
Emma säger:

2011-12-20 | 22:55:42
Emma Lantz säger:

Såg dig idag på din snygga moped! Du åkte över ett övergångsställe på Frölunda torg så kom jag och mamma med bilen precis och stannade för dig! Hihi:)

2011-12-20 | 22:56:50
Frida säger:

Levart Stinet! :) <3

2011-12-21 | 07:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback