sluta irritera mig.

Okej. Nu har jag faktiskt fått nog.

Och vet ni av vad? Jo, alla dessa statusar på Facebook om tentor, tentaångest och plugg hit och dit. Dåligt av mig att lägga negativ energi på det MEN NU ORKAR JAG INTE HÅLLA TYST LÄNGRE! Så sluta klaga. Jag tror ingen bryr sig om alla dessa tentor. Det är som om jag skulle skriva statusar som " Åh nej regn idag IGEN. Massa reklam idag och snart ska jag ut på en 4 timmars-tur". Bryr sig någon? NEJ! Då skriver jag ingen sån status. Skaffa er en blogg istället, då behöver bara de som vill läsa.

Lackar. Största i-landsproblemet.

Men, för nåt år sedan så excisterade inte sådana här statusar. Det är väl för att folk i ens närhet pluggar nu. Om några år börjar det väl ploppa upp massa bebis-statusar också...

Jag lovar er, när jag börjar plugga ska jag inte besvära er med onödiga statusar. Max en. Högst. Och då ska det vara en jävlans bra anledning till den statusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback