torsdagsprat.



Vilken rolig bild att lägga upp va!?
Men mina dagar består inte av så mycket annat just nu. Pojkvännen klagar på att man är trött hela tiden också. Men så är det när man jobbar. Ändå älskar jag det, det känns ju SÅ bra att tjäna pengar. Längtar tills lönen kommer. Och så har jag äntligen förstått innebörden av TGIF. Underbar känsla faktiskt. Helgen har nog aldrig varit mer uppskattad. Man hade det allt bra när man gick i skolan. Men saknar inte plugget nu. Det är skönt att bara kunna slappna av på kvällarna utan att behöva tänka på plugg.

Jaja, nog tjötat om jobb. Det är antagligen inte sånt ni vill läsa om. Måste bara säga en sista sak: Imorgon är det julbord haha! Mitt allra första! Vuxenpoäng?

Kommentarer
Carroliten säger:

jobbar du mellandagarna? ska vi ses?

2011-12-15 | 21:19:07
Bloggadress: http://caarroliten.blogg.se/
Malooo säger:

Post Stina :)))

2012-01-07 | 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback