tredje advent.



Söndag igen och tredje advent.
Tiden går riktigt fort nu! Ikväll har jag suttit och slagit in julklappar. Har bara två kvar nu, plus lite annat småkraffs. Tycker det är jätteroligt att slå in julklappar, även om jag är kass på det. Detta året blev de flesta julklappar inslagna i sånt "naturfärgat papperspapper" eller vad man ska kalla det. Och så röda snören med hjärtan och prickar till det. Satte också på sånna klistermärken som ser ut som sånt rött lack man kan trycka på. Mycket smidigare med klistermärken ju!

Igår hade vi lagfest också ju! Hahah, vad ska jag säga om den? Lämnar det nog som det är :) Får se om jag får tag på några bilder för jag glömde kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback