memories.

Läste ett inlägg på Josse blogg om det handbollsår som jag tror de flesta i det gamla 91/92-laget saknar allra mest, nämligen år 2008 då vi bla kom 3a i SM. Det var ett bra år. Det året var det jag och Josse som var start-sexor. Vi var "Piff & Puff på kanterna", som vår tränare brukade kalla oss. Och det var alltid folk som sa att vi var så lika, nästan som syskon. Vi hade alltid givna platser i bussen och när vi skulle sova på olika hotell å så. Tyvärr har hon skadat ryggen så hon har fått ge upp sin handbollskarriär .. Saknar min Piff! Du vet att du alltid kan komma hem till mig, så bjuder jag på chokladpudding haha.



Lilla Sötnosen.


Kommentarer
Piff säger:

Jaaaaa jag kommer!!! När kan vi ses ?? Du skrev det mycket bättre än jag XD hahah <3<3

2011-02-28 | 14:43:34
Lukasmargit säger:

Congratulations on a job well done. Thanks

2012-06-18 | 10:08:12
Bloggadress: http://lukasmargit.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback