the weekend is over.

Så nu har det gått ett tag sen sist. Jag har spelat två matcher, mot Lugi och Spårvägen. Det blev förlust i båda och nu är det klart att vi trillar ur Elitserien tyvärr.. Igår var det dags för Katrinelunds 100-dagarsfest eller 80-dagarsfest eller vad det nu var.. Det vi firade var iaf att det inte är många dagar kvar till studenten! IIhhh. Det blev en lugn kväll för mig men jag hade kul ändå. Fast som alltid var det roligast hos Julia där vi var innan. Sen när vi kom till Parken där festen var blev det la inte riktigt som vi hade tänkt oss men men. Man fick ta det som det var helt enkelt.

Nu måste jag skriva klart egenplaneringen till handbollen i skolan.. Det är klurigt det där..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback