torsdag.

Vad tomt det blev plötsligt då. Robban har åkt med sin family till Ulricehamn och lämnat mig ensam.. jahaja. Fast jag kommer inte lida. Ska åka till mamma ikväll efter träningen och imon ska vi till stan för att kolla balklänning! Kommer nog ta många gånger innan jag hittar DEN, men ska bli roligt att se vad som finns iallafall. Jobbigt bara att jag är så kräsen av mig bara. Imon på eftermiddagen åker vi i laget till Stockholm också! Eller ja, inte hela vägen men kommer inte ihåg vad stället heter som vi skulle övernatta på heter.. jaja hotell är aldrig fel! Och på  lördag är det då match  mot Skuru.

SM steg 5 är lottat nu med! Rimbo är arrangörer så blir ytterligare en resa.



Snodde en bild från Josses blogg från igår med. Mitt hår är bajs, men så är det ju precis efter man gjort om det från brunt till vad det nu har för färg. Grått, gult, orange.. Blir nog bättre om ett tag när den gamla toningen släpper helt. Jag har ju gått igenom en förvandling som denna förut så jag vet vad som väntar. Ändå envisas jag med att bli brunhårig på hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback