well, well, well

Usch, nu är det en sån period som är jobbig i skolan. Det är inte det att vi har mycket att göra, för konstigt nog har vi inte det. Istället för att lägga allt innan lovet har de nu lagt allt efter så nu har vi bara småsaker att göra typ. Och det är väl det som gör det så tråkigt. Bara massa håltimmar och inget vettigt att göra.

Jaja. Idag var det iallafall skridskoåkning med klassen. För sista gången. Alltså kanske sista gången man tvingas till det? No more skridsko för mig. Iallafall så åkte vi runt lite och körde lite lekar, men sen under en lek så skulle jag ta Julia men då ramlade jag haha. Så klantigt och jag fick skitont i knäna så nu har jag fått ett blåmärke på varje knä. Mycket vackert..



Skridskoturken..Haha



Hampus och Mackan, att ni alltid ska ha likdana kläder på er?



Mackan & jag. Här har jag precis ramlat och gett upp skridskoåkningen för dagen.



De tappra själarna från klassen som var där, mycket bra närvaro å så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback