let it snow.

Det var ett tag sen jag rensade mobilen på bilder ser jag..  Så  här kommer lite från den senaste tiden!



Jag bakade lite julgodis till julen. Brukar inte göra det annars men i år så ville jag göra det!



Lussekatterna blev väl inte jättefina...men hyffsat goda ändå!



Firade julafton hos mormor, hittade den här fina bilden på mig från när jag gick i åttan och precis fått ett basebollträ i huvvet. Ni ser ju det fina plåstret..haha!



Stina 10 år.



Under Norden jobbade jag och Eddie med att sälja saker för Intersport. Blev några trevliga dagar där med mycket gott snack. Tyckte det var väldigt roligt att jobba, även om det var jobbigt att stå så länge. Inte van ;)



Firade nyår. Typ enda bilden jag har därifrån, fina Emelie och Granis. Issa fyllde 20 den 1a januari så hon hade lite middag och så innan massa annat folk kom. Mycket trevligt!

Det var allt för mig ikväll, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback