stinet är upprörd.

Ibland så finns det ju saker man stör sig på, och jag är inte den som är den som går runt och påpekar detta. Men nu har jag nåt en gräns då jag inte klarar mer. Det handlar om Facebook..och det handlar om förhållanden..

Jag tycker nämligen det är FÖR MYCKET när man skriver ALLT på Face. Snälla, om ni bor tillsammans behöver man inte skriva i varandras loggar typ "Heeeej älskliiing, jag har tvättat en tvättmaskin nu bara så du vet, så du kan väl hämta upp kläderna sen är du snäll?". Aha och? Skicka sms för faaan.

Skriv inte sånt på face för ingen annan vill veta om du tvättat en maskin åt din älskling.

Stör mig.

Kommentarer
älskling säger:

du är ju heltokig

2011-01-26 | 20:23:59
evelina säger:

Hahah, jag håller heeeeeeelt klart med ! de lär ju prata i telefon och smsa på dagen, då behöver man inte skriva på face med haha

2011-01-29 | 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback