båstad.







Slänger upp ett inlägg innan min dator dör igen. Den sjunger på sista versen nu om man säger så. Jävla skit.

Iallafall. I torsdags efter mitt långpass 11-21 så tog jag och Robban bilen till Varberg för övernattning. På fredagen blev det dagsutflykt till Båstad. Jag har ju alltid sagt att jag är allergist mot sånna stockholms-brats, så man kan säga att jag fick en ruskig allergichock i Båstad. Herregud. Det kryllade av överklass-stekare som trodde sig.

Vågade ju knappt ta några bilder eftersom det kändes lite pinsamt att dra fram min Iphone 3GS bland alla Blackberrys och Iphone 4 med Swarowski-skal... Hmm..

Men nu ska vi inte vara sånna. Egentligen var jag ju där för att kolla Söderling och det var najs! Knödde in oss på riktigt bra platser som ni kan se. Kom nog med i tv-rutan ett par gånger skulle jag tro, så det var ju inte läga att sitta där och pilla sig i näsan direkt. Höhö.

Dock tycker jag tennis (och golf med för den delen) är lite töntiga sporter. Man fick ju knappt prata på läktaren, och man fick bara ställa sig upp och byta plats när det var sidbyte. Lite annorlunda mot handboll. Okej, spelarna behöver koncentrera sig och så men det behöver la vi handbollsspelare också? Men vi klarar ju av att folk rör sig på läktarna.. Jaja, jag är ingen expert jag säger bara vad jag tycker!

Imorgon är det jobb igen men det gör inget, jag tycker faktiskt det är rätt roligt. Och imorgon har jag OB hela dagen, moahahahah. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback