gottgottigottgott.

Det bästa jag vet är skönhetsprodukter av alla dess slag. Så nu tänker jag lista några av mina favoriter.

För håret:
Alla är ju olika, men för mig krävs inget super-schampo utan det är inpackningen som är det viktiga. Jag använder Loréals Absolute Repair. Har inte testat så många andra, men trivs med denna så ska fortsätta med den ett tag till.

Sen har jag ganska nyligen upptäckt den fantastiska Biosilk. Alltså det är ju paradiset för mitt hår. Älskart!



För kroppen:
Om vi ska snacka lotion så kommer ju Body Shops Body Butter på given första plats. Älskar alla deras sorter en mest citron, satsumas, blåbär och grapefrukt. Mmmm.

Sen för att hålla naglarna fina brukar jag under de sällsynta tillfällen  då jag låter naglarna växa ut (unkar ju inte då det är handbollssäsong) måla under nagelkanten med sån vit nagelpenna. Skitbra och ger fräscht intryck.

Och när det gäller mascara och sånt så vet jag att jag var osäker på den Fiberwig. Men jag gav den en chans och det var väl tur det. Ibörjan var den kass, men sen lärde jag mig hur den funka och då blev det bra.




Och sist såklart den viktigaste prylen i mitt liv. Torrschampo. Och det finns inget annat alternativ än Batiste. Bästtttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback