onsdagsupdate.

Jag börjar detta inlägget med att be om ursäkt ör den senaste tidens kassa bloggande. Men ni vet, det är sommar och jag sitter inte lika mycket vid datan (och det gör inte ni heller för den delen, så det går jämt ut).

Men en liten uppdatering ska ni allt få, och så ska jag tidsinställa ett inlägg till ikväll med lite av mina skönhetsfavoriter. Bra vaaa?

I måndags jobbade jag. Inte i kassan denna gången utan ute i butiken med att plocka upp varor så som jag gjorde hela förra sommaren. I tisdags var jag en sväng inne i stan, och efter det var det Partille Cup och match på Heden. Självklart började det regna 10 min innan matchstart och man fick uppleva Partille när det är som sämst. Det är helt värdelöst att spela i regn. Hmm, nej utomhuscuper är inte min grej. Handboll ska spelas inomhus.

Idag har jag jobbat igen då så bidde ingen Partille för mig. satt i kassan, och det gör jag imorgon med. Ser fram emot helgen, kommer bli den bästa på länge!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback