Goddagens!

Har gjort lite knäövningar här hemma på morgonen. Kan ju vara bra att stärka upp sånna muskler som man inte tänker på annars, speciellt då jag fick ont i knät igår efter några utfallssteg.

Idag har jag annars pluggat lite körkortsteori, läst lite ur Bingo Rimérs självbiografi, som förövrigt är sjukt rolig, och snart ska jag iväg på träning.

Imorgon ska jag och älskling åka till Köpenhamn över dagen. Blir bara en kortis för han ska göra ett jobb (låter ju lite kriminellt men såklart ej!) och jag erbjöd mig att följa med som sällskap. Sen ska jag träna lite på kvällen hade jag tänkt, har två frikort till Sportlife som ju bör utnyttjas också.

Nu ska jag läsa vidare ur Bingo-boken. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback