hujedamej.

 

 

I brist på bilder så kommer ett lite halvt oseriöst kollage på mig själv. Äh ni klagar inte. Sitter nu och vändar på att jag ska orka lyfta mina trötta ben ur soffan för att börja packa. Åker till Frillesås imorgon för att fira midsommar med gosiga Kärra-daamer + ca 70 personer till. Blir volleyboll-turnering på dagen och sen feeest. Blir nog bra. Ska bara be till Vädergudarna om upphåll imon. Please. Ska ju sova i tält med så SNÄLLA ge mig fint väder så jag kan få sova iaf nån timme på midsommarnatten. För dagen efter ska jag till Varberg och min älskling. Saknar honom redan faktiskt.

Sen på måndag börjar verkligheten igen. Kassakurs på Coop mån-tis och sen jobb i kassan på fredag. Men jag gillar det! Ska försöka jobba så mycket som möjligt eftersom jag behöver pengarna!

Ha en trevlig midsommar nu allesammans! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback