långhelg på bästkusten.









Gud vad skönt med långhelg! Fast för mig spelar det ju ingen större roll. Jag är ledig nu fram tills jag börjar sommarjobba på Coop någon gång v. 27-28. Rätt skönt med lite ledigt!

Helgen spenderades dels i Åsa, och dels i Varberg. Så hade en fin helg på Västkusten. Havet låg alldeles spegelblankt och det var varmt och skönt. Jag älskar Västkusten!  Årets första dopp i havet togs också i helgen. Hoppas nu att det blir en massa fler sånna här dagar i juni innan jag börjar jobba.

Idag drog träningen igång igen efter studentveckan och allt. Sprang i Skatås och det var NÅGOT varmt. Som svensk så kan man ju inte hantera värmen, haha. Men jag klagar inte! Man behöver bara anpassa sig lite :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback