STUDENTEN 2011-06-01

Herreguuuud, vart ska man börja när man ska berätta om den här dagen?

Börjar väl med champagnefrukosten som Joakim och Hami så fint hade ordnat. En jätterolig och mysig start på dagen!



Sen vidare till skolan för samling i klassrummet, fotografering, skriva i mössor och avslutning i lilla gympasalen. Det var lite sorgligt att veta att det var sista gången klassen var samlad i skolan.





Sen var det utspring! Nu började det roliga. Massa bilder skulle tas, och tungt som fan var det att ha alla grejer hängandes runt halsen. Tack ni som kom dit för att hälsa på mig! ♥



Flaket kan ha varit nåt av det roligaste i livet. Alla var bara så glada och det var massa massa kärlek, haha.



Efter flaket åkte jag och mina kompisar hem till Åsa för mottagning. Tack alla som kom, och tack för alla underbara presenter!



Senare på kvällen samlades vi några i Julias hotellrum. Där förfestades det ordentligt och PLAN B gjorde susen med oss, haha. Riktigt farligt. Denna bilden togs precis när vi var på väg till Hard Rock och ni ser ju själva hur mycket inne i dimman vi var...



Själva utekvällen var grym den med. Avslutades med ett besök på Heden liggandes i ett fotbollsmål. Där började tårarna komma och jag grät konstant för det var så himla sorgligt. Att aldrig ha det så som vi har haft dessa 3 åren igen. Och speciellt Julia som har flyttat hem till Piteå nu. Jag kommer sakna alla jättemycket! Jag älskar er! Tack för 3 underbara år, och en fantastisk bal och en SJUKT ROLIG student!

Kommentarer
Linn Blohm säger:

Helt sjukt att de är helt slut nu! Blääää!

Saknar klassen!

2011-06-21 | 13:41:50
Bloggadress: http://linnblohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback