torsdag.

Förlåt för min kassa uppdatering, men det är ju sommar och nu när det har varit sol de två dagar jag varit ledig så vill man ju passa på och njuta av den så mycket man kan. För just det, i måndags var ju min första dag på jobbet. Jobbar på COOP och har där gått en kassakurs på två dagar och imon ska jag sitta själv i kassan i 8 timmar. Lite nervös faktiskt. Det är så mycket att tänka på och eftersom jag bara kan typ 5 PLU-koder utantill tar det lång tid när jag skaleta upp alla andra... Men men, det få ta den tid det tar och så lär man sig snabbt hoppas jag.

Ikväll är det träning och efter den så hoppas jag att jag orkar lägga in bilder från midsommar. Har en hel massa bilder att visa ju! Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback