Dag 01 - En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig dag börjar med att jag ställer klockan på halv sju men brukar snooza till kl 7. Att snooza är inte bra för då blir det stressigt som fan eftersom spårisen till morgonträningen går 07.13. Men på med kepsen och kläderna och en banan i handen och sen är det bara att springa. Får ALLTID springa på morgonen men det är värt dom där extra sov-minuterna.

Sen väl framme i skolan är det som sagt träning och just nu har vi egenplanering så då brukar jag befinna mig i gymmet, på en cykel eller med nåt annat.

Efter träningen är det dagen höjdpunk - FRUKOST! Om det är måndag är det ägg och annars kan man hoppas på mannagrynsgröt eller nåt till de vanliga mackorna. Sen är det lektioner som vanligt i skolan eller håltimma som vi jämnt har..suck.. Sen hem och äta och sen iväg på träning. Beroende på vilken dag det är slutar vi och börjar olika så kan kanske hinna med lite plugg emellan med (och läsa bloggar såklart!). Efter träningen är det hem och SOVA. Sen är ju dagen slut. Väldigt händelserik måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback