lagferre.

Igår var det först herrmatch (förlust och hejdå allsvenskan, synd), sen till Jossan för att fixa sig och sen vidare till Malin Jyborn för att föra lite. Jag hade skitroligt eftersom jag hade bestämt mig för att ha det, samtidigt gick det väl på det hela inte som det skulle men det orkar jag inte skriva om här. Efter lite om och men drog vi vidare till Park Lane. jag körde på converse och det var nog det bästa jag har gjort. Så gött att kunna dansa hela natten utan att få ont i fötterna! Senare mötte jag upp Robban, Merre och Michael som varit på Berså (kom ni inte in på Park? haha), gick till bk och sen hem. Somna gött bredvid min älskling.

Iphone-bilder jaja.














Kommentarer
Merre säger:

Gött tifo ;)

2011-03-20 | 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback