måndag typ.

Då var det måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter. Det är så man får se det! Just nu känns som allting bara går i en dimma. Jag kan inte riktigt förklara känslan, men tror många i min situation känner igen sig. Snart är handbollssäsongen slut och snart är det studenten. Och man har ingen aning om framtiden. Ska jag jobba, plugga eller resa? För mig är det ju jobba eller plugga som gäller, och spela handboll då såklart! Det känns lite skumt det där, att inte ha framtiden helt klart, inte ha sina vanliga rutiner. Dags att stå på sina egna ben liksom. Men men, alla andra har ju klarat det så varför skulle inte jag göra det?

Men istället för att grubbla allt för mycket ska jag bara vara positiv. Bara glad. Och nyttig ska jag också bli. Inget mer godis eller nåt. Fram till studente. Hmm, jaja lycka till Stinet.

(nån liten sötsak får slinka in ibland tycker jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback