underbara onsdag.

Haha märkte att jag publicerat 3 inlägg i rad där nere men det var nåt fel med  bloggen så därför blev det så och jag kan inte ta bort dem heller. Jaja.

I helgen var det ju då SM slutspel för oss juniorer, eller steg 5 som det heter. Jag hade med mig min systemkamera som jag fick i julklapp och knappt använt för att ta lite bilder (läs pappa).







Vi kom tillslut 5a, vilket kanske inte var det vi räknade med men det är sånt som händer iallafall. Detta var ändå det sista jag gjorde som junior. Inga mer SM-steg. Tråkigt såklart, men ändå skönt på något sätt att man gjort allt detta nu. Och det var såklart kul att avsluta med ett finalsteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback