Azaleadalen.

Förlåt för att det blir mycket inlägg om skolan och studenten, men det händer ju bara en gång och jag tror ni bara tycker det är kul att läsa om det. Det är också kul att jag fått en massa nya besökare på senaste tiden. Hoppas ni stannar!

Idag skulle vi haft avslutning med handbollen då, men det spöregnade imorse så det blev inget med det. MEn utspringstävlingen blev ju av! Vi i klassen, de tappra som var där, skulle föreställa en kortlek haha.





Vi trodde ändå att vi hade en bra utklädnad...tills vi såg alla andra. Vissa klasser hade ju gått in för detta sjukt mycket, tex en klass från Bernadotte som var Hula-Hula, turister och Hawaii eller nåt. Blev svårt att förklara.

Fredagen består av träning som vanligt och sen ska jag bara hem och skönhetsbehandla mig inför en jobbig festvecka, haha. Jag klagar då inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback