bilder från tiden man aldrig glömmer.

Nu närmar studenten sig. Jag måste säga att jag har haft de tre bästa åren i mitt liv. Först ångrade jag mitt val av skola, men det gör jag absolut inte längre. Som idrottare finns det nog ingen bättre skola att gå på än Katrinelund. Stämningen och allt på idrottsprogrammet är bäst helt enkelt. Personerna man har lärt känna är helt underbara och jag kommer sakna gemenskapen, degrummet, morgonträningarna, ja allt nästan. Man har utvecklats som person och mognat under dessa åren och ja det har varit grymt. Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst men ni hade bara tyckt det var tråkigt. Det jag är glad över är att minnena kommer finnas kvar i klassbokensom vi hade som projektarbete. Det var tur att vi gjorde en sån!















Jag har massa mer bilder att dela med mig av och det kommer nog komma fler nostalgiska inlägg ju närmare vi kommer slutet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback