my feelings are blue.

Förlåt för dålig uppdatering.

I fredags var det ju box-träning och sen social kväll med inkilning. Var kul, och inkilen var inte så farlig. De fick inte så mycket tid att planera..och tur var väl det! Efteråt åkte jag hem till mamma för att bo där över helgen.

I lördags var det sm-finaler i scandinavium. Dubbel sävehofvinst, så de lagen jag höll på vann ju inte. Efteråt var det hem till Vickan för lite gött häng och sen ut på stan. Blev dock kortvarigt besök, åkte hem till mami efter ett tag.

I söndags var det gymnasie sm! För allra sista gången. Vann alla gruppspelsmatcher och gick till kvart.



I måndags fortsatte slutspelet, gick till final och förlorade mot stockholmare och det sög ju. Sen var det att åka direkt till inomhusträning och utomhusträning. Fick springa 8.5 km i slingan, kan ju säga att jag var liiiite trött. Men det är bara att bita ihop. Fick iallafall lite massage av Robban när jag kom hem (och det är verkligen inte ofta man får det).

Idag har jag haft en lektion i skolan, sen hem och iväg på träning igen. 2 timmar inne i hallen där den första timmen var vanlig handboll, den andra höll min barndomsidol Tommy Atterhäll i. Blev lite starstruck där... fast det var ju ingen kant-träning tyvärr, utan fys med fokus på balans, hopp, knästyrka aa sån träning på mattor ni vet.

Imorgon är jag HELT ledig så det ska bli gött. Ha det!




Kommentarer
pappa säger:

Bra Spänst där Stina :-). Lite avundsjuk på att Atterhäll höll i ett pass, kolla nästa gång med han om att hålla i några kantträningar i framtiden.

2011-05-11 | 17:49:50
Pappa säger:

.... och det finns säkert redan med i planerna ;-), och vem vet kanske hans tjej Virre Fredriksson också gammal wartaspelare dyker upp på nåt pass?

2011-05-11 | 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback