onsdag.

Idag är det en bra dag!
Har varit en sväng i skolan för att redovisa det sista arbeter i Natur B. Det gick bra, och nu har jag löst ett bra betyg i den kursen. Woohoo. Nu är jag hemma och måste plugga lite bajs-matte innan jag ska till frisören. Mitt hår är så sjukt slitet men vill bara toppa det lite nu. Känns dumt att klippa av sig allt innan balen och studenten. Ska också slinga det så det blir blont o fräääscht. Hoppas det blir bra bara. Annars har jag silverschampo... Sen ikväll är det Kärras avslutning som jag ska gå på. Ska bli kul att träffa alla mina gosssisar igen :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
FATMA | underhållning säger:

Vilken serie säsongfinal ser du mest fram emot? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback