söndag.

I fredags var det träning, men inte box som vi trodde utan "Psykot" tog med oss upp i skogen för en runda med massa sånna militärövningar. Mycket brandmanna-grepp och annat skojigt.. Just nu sitter jag med den sjukaste träningsvärken i mina armar. Har aldrig varit med om liknande alltså. INTE OKEJ! Sen efter träningen begav vi oss hem till Julia för en mycket god middag. Bra jobbat Barret!

I lördags var vi på Liseberg. Längesen jag var där för att åka grejen, men nu när det var GBG-varvet passade vi på. Alla människor var ju ute på stan så det var rätt lugnt på Lisse. Innan var jag lite kaxig och skulle åka Atmos Fear men väl där fegade jag ur.. Haha. Linn, Julia och Frida var iallafall modiga!










Kommentarer
Jennie ♥ säger:

hoppas du haft en bra helg?

2011-05-23 | 14:51:48
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
Frida Andersson säger:

Fin blogg Stina, här skall läsas :)

2011-05-24 | 07:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback