söndag.

Usch vilken tråkig dag det har varit idag.
Gymmade med Robban i deras RIK-gym i morse. Han ska bli min personliga tränare i sommar. Haha, undrar hur det kommer gå! Förra sommaren när vi skulle springa tillsammans blev jag skitsur för att han sprang ifrån mig hela tiden.. Men nu är han ju skadad så då blir det nog lättare för mig!

Sen bestämde vi oss för att promenera till ICA Focus. Då började det ju såklart att spöregna. Var väl inte så jätteglad då, så tog spårvagnen tillbaka haha. Men det var ju faktiskt kallt..



Nu måste jag plugga natur och matte innan det är dags för VM-final i hockey ikväll som man ju inte får missa. Det är nog den enda gången jag kollar sånt, när det är typ VM eller OS.

Bye!


Kommentarer
Penny säger:

Designutlottning på bloggen!

Var med och tävla om en enkel rosa design.

Läs mer på peennys.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-05-15 | 21:01:06
Bloggadress: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback