torsdag.

Fan vad bra ni var på att tipsa! NOOOTTTTT.

Idag gjorde jag min första träning på försäsongen dåra. Var ju sjuk innan. Och ja, det var JOBBIGT. Den där övningen i slutet som hette Köpenhamn var ju sådär skoj.. Men det är bara att bita ihop och köra. Blir skönt sen när man blir lite vältränad.

Imorgon ska vi ha nåt box-pass på Träningsverket, sen efter är det social kväll och jag ska INKILAS för första gången i mitt liv. Dock kom det lite hastigt så laget hann inte planera jättemycket så slipper göra nåt hemsk. Vi nya har blivit indelade i två lag som ska uppträda lite. Ska ha röda kläder, kommer nog matcha min ansiktsfärg jättefint. Hello Tomat.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Pappa säger:

Blir spännande med inkilningen ;-). Blir säkert ett och annat bildbevis. Hummm! :-)

2011-05-06 | 14:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback