11-11-14

I lördags spelade vi match mot Tyresö. Vinst med 10. Gött! Sen åkte jag, pappa o John till Kärra för att kolla en halvlek av den matchen. Sen övningskörde jag från Kärra ut till Åsa. Det är en ganska lång bit faktiskt! På kvällen blev jag riktigt förkyld och är väl det fortfarande även om det är lite bättre nu. På söndagen kollade jag när lillebror spelade match i klassiska Utmarkshallen. Det blev vinst där med så det var bra. Det var längesen jag såg dessa killar spela och HERREGUD vad snabbt de växer i den åldern. Min brorsa är alltså 15. Jaja, sen åkte vi till Eriksberg och käkade en bit mat. Gott!

Måste också säga att jag älskar Eriksberg. Där vill jag bo någon gång i tiden. Det finaste och fräschaste stället i Göteborg. Bodde ju en bit upp där när jag var liten, men då såg det ju inte alls ut som det gör idag. Dom har ju byggt sjukt mycket nya hus och det tycker jag är bra. Man utnyttjar det fina läget bra.

Ha det gott hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback