gratis är gott.



Innan när jag spelade i Kärra har jag ju alltid haft gymkort på Sportlife, men nu i Önnered har man ju gym i hallen och på Träningsverket. Det är krångligt att ta sig till gymmet om man inte har körkort och bil, så jag saknar verkligen Sportlife som är ett grymt bra gym som har allt och finns typ överallt. Speciellt när det ligger ett 200 m bort. Men nu har jag iallafall skaffat en veckas fri "provträning", så nu ska det tränas. Älskar crosstraining haha. Undrar om det går att skaffa lite provträning på andra gym med. Någon som vet?


Kommentarer
Pappa säger:

Dagens Nyhet! Nu har vi skaffat en Crosstrainer, som står fr.o.m. ikväll nere i vår källare... Ihop med styrkebänken ;-)

2011-11-02 | 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback