panic at the disco.

GODDAG!
I fredags så var vi ju ute och firade Malo. Var på restaurang Vivaldi tror jag. Det var mycket trevligt, speciellt när servitören visade sig vara trollkarl! Alltså, ja det är jättehäftigt men jag stör mig på att jag måste veta hur de gör. För det går ju inte att trolla eller hur? Så hur gör dom då!?!? Fattar ingenting och det gör mig frustrerad. Hur som helst, duktig var han.





I lördags gjorde jag inte mycket. Var hos mamma, käkade kinamat och kollade Så mycket bättre och film. Bangade utgång helt u helgen. Känner mig inte sugen på sånt just nu. Börjar jag bli gammal? Neeeej men orkar inte bara.

Idag har jag varit och gymmat ett lugnt gött pass. Väntar på att killarna som invaderat Robbans lägenhet under helgen ska städa så jag kan komma dit och leva, haha. Massa killar i en 2a en helg? Hmm, det är nog inte jättefräscht just nu efter 2 utekvällar.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback