shake it out.

Hejhej!
Idag gick jag upp kl 05.00 för att åka till Stora Holm och göra halkan... Hmm.. Alla har ju sagt att det ska vara jätteroligt och bla bla. Visst det var kul att sladda nån gång men så himla roligt tyckte jag inte det var faktiskt. Bara bra att man fick inse hur lång bromssträckan är på halt underlag och sånt. Nu är den delen över och det är skönt iallafall.

Egentligen lever jag ju på en otroligt snål budget just nu, men kunde inte låta bli att beställa hem Moroccan Oil. Har hört så mycket bra om den och mitt hår är ju som en rishög så det behöver verkligen lite omvård. Sen fick nån mer sak slinka med så att det blev fraktfritt haha. Är orutinerad internetbeställare ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback